Wyszukiwarka

ŚWIATŁO KTÓRE ŁĄCZY…

2019-01-14
Powiększ zdjęcie

Każdego roku w grudniu harcerze wyruszają do władz państwowych i samorządowych, do urzędów i instytucji państwowych, do szkół i kościołów, szpitali i domów pomocy społecznej, do ludzi samotnych, odrzuconych i kochanych wciąż za mało z Betlejemskim Światłem Pokoju. Tym razem ację tę przeżywamy pod hasłem: ŚWIATŁO KTÓRE ŁĄCZY… Wraz z zuchami z GGZ "Bajkowe Skrzaty", GGZ "Śmiali Wszędobylscy", GGZ "Nutki", GGZ "Krasnoludkowy Ród" oraz harcerzami z VI GDH "Traperzy" przekazaliśmy je przedstawicielom Gminy Kutno, Parafii Matki Bożej Wspomożenia Wiernych na Dybowie oraz radzie pedagogicznej i uczniom naszej szkoły z najlepszymi życzeniami świątecznymi i noworocznymi.

Czytaj więcej o: ŚWIATŁO KTÓRE ŁĄCZY…

Koniec roku

2018-07-09
Powiększ zdjęcie

Na zakończenie roku szkolnego i harcerskiego zorganizowaliśmy biwak (20-21.06.2018 r.). Przygotowaliśmy konkurencje sportowe. Podczas świeczowiska przyznaliśmy barwy drużyny, a kilka osób złożyło przyrzeczenie harcerskie.

Czytaj więcej o: Koniec roku

Wycieczka do Łęczycy

2018-05-25
Powiększ zdjęcie

W ramach tegorocznej akcji JOTT'2018 udaliśmy się do królewskiego miasta Łęczycy. Z dworca kolejowego przeszliśmy na Rynek, gdzie odpoczęliśmy przy fontannach. Następnie przeszliśmy do zamku, gdzie dowiedzieliśmy się o życiu jego mieszkańców oraz mieszkańców okolic. Z wieży zamkowej podziwialiśmy łęczyckie krajobrazy. Na dziedzińcu zamkowym kilkoro spośród nas otrzymało barwy naszej drużyny. Bogatsi o wiedzę udaliśmy się do pizzerii i na lody. Czas oczekiwania na pociąg spędziliśmy na wspólnej zabawie.

Czytaj więcej o: Wycieczka do Łęczycy

Warta przy Grobie Chrystusa

2018-04-05
Powiększ zdjęcie

W Wielką Sobotę wraz z zuchami GGZ "Bajkowe Skrzaty", harcerazmi 8 DH "Ignis" i strażakami OSP w Gołębiewku pełniliśmy wartę przy Grobie Chrystusa w kościele pw. Matki Bożej Wspomożenia Wiernych w Kutnie-Dybowie.

Czytaj więcej o: Warta przy Grobie Chrystusa

lodowisko

2018-01-06
Powiększ zdjęcie

W drugim tygodniu ferii zimowych (5 lutego 2018 r.) postanowiliśmy wybrać się na lodowisko. A potem pizza :-)

Czytaj więcej o: lodowisko

• Wschód słońca: 05:25
  • Zachód słońca: 18:09
  • Źródło: OpenWeatherMap

Co lubisz robić w wolnym czasie?